Speos, een belangrijke speler in het beheer van administratieve en financiële documenten, heeft een grondige transformatie ondergaan om zijn visuele en digitale identiteit opnieuw te definiëren. Dit project, dat zich over meerdere maanden uitstrekte, had als doel het imago van Speos te moderniseren en het bedrijf voor te bereiden op een digitale toekomst. Met de steun van ons communicatiebureau in Brussel heeft Speos innovatieve oplossingen geïmplementeerd om de partner bij uitstek te blijven voor bedrijven die hun administratieve en financiële processen willen optimaliseren en beveiligen.
Toen Speos besloot zijn imago te moderniseren, begonnen we met een reeks meeslepende workshops. Het doel was duidelijk: een unieke identiteit creëren die de waarden en autonomie van Speos belichaamt. Door deze workshops ontdekten we de essentie van het bedrijf en bedachten we een nieuwe visuele identiteit die het onderscheidt en voortstuwt naar een digitale toekomst.
De workshops leidden tot verschillende voorstellen voor visuele identiteit, elk zorgvuldig ontworpen om het visuele universum van Speos af te stemmen op zijn communicatiedoelen. De nieuwe grafische richtlijn stelt Speos in staat om autonoom communicatiemateriaal te creëren, terwijl het een modern beeld projecteert dat gericht is op de toekomst. Deze opnieuw uitgevonden visuele identiteit versterkt hun positie als leider in administratief en financieel documentbeheer.
Met een vernieuwde visuele identiteit richtten we ons op de herontwikkeling van de website van Speos. We begonnen met het ontwikkelen van storytelling via wireframes, waarbij we de inhoud op een boeiende en effectieve manier structureerden. Vervolgens werkten we aan responsief design, zodat een optimale gebruikerservaring gegarandeerd is op alle apparaten. De backend, ontwikkeld op een op maat gemaakt WordPress-platform, is ergonomisch en intuïtief, met een vloeiende navigatie voor de gebruikers van Speos.
Speos
Scroll
Loading