Wat we tot stand hebben gebracht:
1. UX, UI en Responsive Design
We hebben de informatie gestructureerd en geprioriteerd door ons werkelijk met de gebruiker te identificeren. Vanaf de startpagina wordt de bezoeker op de hoogte gebracht van de weg die hij aflegt, met doeltreffende trefwoorden en een duidelijke methodologie. Op basis van de nieuwe huisstijl van Archibald hebben we een ontwerp gemaakt dat zowel elegant als professioneel is, spelend met klassieke architectonische vormen. Alles werd ontworpen om mobiel en tablet vriendelijk te zijn voor de beste gebruikerservaring.
2. Creatie van inhoud
Om zich van de concurrentie te onderscheiden en hun kandidaatgerichte aanpak te illustreren, was het van cruciaal belang sterke visuals te hebben. Daarom hebben we een professionele cameraman en fotograaf ingeschakeld die op locatie kwamen in hun prachtige kantoor. Na een zorgvuldige selectie en bewerking hebben we de hele site gevuld met de foto’s en video’s (te zien op drie pagina’s: home, about en recruitment) voor een meeslepend en authentiek resultaat. Ook de teksten werden zorgvuldig uitgedacht, rekening houdend met de analyse die vooraf werd uitgevoerd om de natuurlijke verwijzingen te optimaliseren. Het resultaat? Impactvolle inhoud zonder te lang te zijn en boeiende calls to action.
3. Site ontwikkeling, tool integratie en WordPress maatwerk
Onze sites zijn altijd zo proper mogelijk geprogrammeerd. Het aangepaste WordPress-thema is geïntegreerd en aangepast, zodat de klant er snel mee overweg kan en volledig onafhankelijk zijn site kan beheren. De integratie van de software voor advertentiebeheer was complexer: er moest rekening worden gehouden met de beperkingen van het programma, de aantrekkelijkheid en het gebruiksgemak voor de gebruiker. We zorgden ervoor dat de kandidaat met één klik een overzicht kreeg van carrièremogelijkheden en dat hij de verschillende filters kon gebruiken om snel het aanbod te vinden dat bij zijn ambitie paste.