Ter gelegenheid van zijn 10-jarig bestaan heeft Service A, een rekruteringsbureau gespecialiseerd in de vastgoed- en architectuursector, zichzelf een complete make-over gegeven. Met een nieuwe naam – Archibald – en een nieuwe visuele identiteit, was de volgende stap de ontwikkeling van hun nieuwe website, die moest passen bij hun pas vernieuwde merkimago. Raad eens wie ze deze taak toevertrouwden?
Verwante diensten
Keywords
Met het ontwerp wilden we een gevoel van vertrouwen overbrengen, terwijl we speelden met stijlvolle architectonische vormen. De kwaliteit en efficiëntie van Archibald’s diensten zijn grotendeels gebaseerd op de mensen die het team vormen en we hebben ervoor gezorgd dat dit idee ook wordt overgebracht via het ontwerp.
Een zeer belangrijk punt voor onze klant was dat gebruikers snel inzicht moesten krijgen in de methodologie en werkwijze van Archibald, die verschilt van andere wervingsbureaus. Dus ontwierpen we de website volgens dit idee en maakten we video- en fotoshoots ter plaatse, in hun prachtige kantoor. We voorzagen de hele site van foto’s en gebruikten de video’s op drie cruciale pagina’s: de home page, de about page en de recruitment page. Het resultaat geeft het bureau een reel authentiek gevoel.
De uitdaging was om een vacaturebank aan te bieden die gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk is. We zorgden ervoor dat de kandidaat met één klik een overzicht krijgt van de carrièremogelijkheden, terwijl hij de verschillende filters kan gebruiken om snel de aanbieding te vinden die bij zijn ambitie past.
Archibald
Scroll
Loading