TREK DE AANDACHT. VERDUIDELIJK. MOTIVEER. ONLINE
Om hun projecten onder de aandacht te brengen en de steun van bezoekers te vergroten, hebben we de Belgische website van Caritas volledig in een nieuw jasje gestoken.
Om hun projecten onder de aandacht te brengen en de steun van bezoekers te vergroten, hebben we de Belgische website van Caritas volledig in een nieuw jasje gestoken.
Caritas International doet veel, voor veel mensen, overal. Daarom hebben we een content audit uitgevoerd om de site volledig te reorganiseren zodat bezoekers alle informatie gemakkelijk kunnen vinden. Vandaag leidt een generieke startpagina tot meer specifieke pagina’s en heeft elke sector een individuele identiteit.
Een van de doelstellingen van Caritas International was om de doelgroep uit te breiden en de jongere generatie beter te bereiken. Om de toegang tot informatie te vergemakkelijken begint de navigatie op de site met drie keuzes: “Ik wil info”, “Ik doe mee” en “Ik geef”.
Het overzichtelijke ontwerp maakt de informatie toegankelijker. De site zorgt ervoor dat Caritas International een enorme hoeveelheid informatie kan delen en een positief imago uitdraagt.
Om het voor Caritas International eenvoudig te maken om overal en altijd met iedereen te communiceren, hebben we hun jaarverslagen en gedrukte media herwerkt.
Caritas international
Scroll