Voor Pa’lais, een nieuw merk van biologische vegan spreads en sauzen, hebben we een geheel nieuwe website gecreëerd om deze producten op de voedingsmarkt te lanceren.
In ons atelier in Brussel hebben we nagedacht over een creatieve en krachtige artistieke richting om consumenten aan te trekken. Zo hebben we een leuke en kleurrijke digitale identiteit ontwikkeld, een moderne en dynamische website en opvallende tekstuele en visuele inhoud.
Verwante diensten
Keywords
Om de doelstellingen te bepalen en de eindgebruikers van Pa’lais producten goed te begrijpen, werd een reeks workshops gehouden. Deze workshops hielpen ons de hoofdlijnen vast te stellen op het gebied van artistieke richting en storytelling. Deze essentiële stap bracht verschillende belanghebbenden samen rond een solide kern.
Een van de uitdagingen voor de Pa’lais website was het creëren van de tekstuele en visuele inhoud. We werkten samen met een fotograaf, een videograaf en een copywriter om het Pa’lais-verhaal zo getrouw mogelijk te vertellen. Onze taak was om de beste medewerkers te selecteren en ervoor te zorgen dat de gekozen artistieke richting consistent was.
De autonomie van onze klant was centraal bij het creëren van een website waarvan de inhoud regelmatig zou worden bijgewerkt. Daarom hebben we een aangepast thema met WordPress ontwikkeld dat ontwerpbeperkingen vermijdt en ons in staat stelt om onze klant efficiënte inhoudsbeheer te bieden.
Een heerlijke, speelse en kleurrijke website met opvallende inhoud. Dankzij een coherent visueel universum kunnen gebruikers zich onderdompelen in de wereld van Pa’lais en de waarden omarmen die het promoot.
Pa’lais
Scroll
Loading